martes, 20 de septiembre de 2011

Vadmacska történetei: Basszál meg!



Csak mentem egy kört aznap. Ki kellett szellőztetnem a fejemet, mert úgy éreztem, szétrobbanok az őrült város őrült lüktetésétől. Motorra pattantam hát, és csak mentem, csak mentem a sötét éjszakában…

A farmerdzsekis srác a buszmegállóban ácsorgott, reménytelen arccal, egyedül a nagy magyar éjszakában. Csikorgó fékkel álltam meg mellette. Meghökkent, egy ház faláig hátrált. Leszálltam a motorról, lekaptam a bukósisakot, és megráztam a hosszú, fekete hajamat:

- Basszál meg!- mondtam, és a nadrágon keresztül keményen megfogtam a farkát. Megijedt, de a farka egyből reagált. Szinte széttéptem a cipzárját, ahogy a nadrágot lerángattam róla. A farka addigra keményen meredt előre. Felhajtottam a bőrszoknyámat, és a motorra dőltem.


- Akassz be hátulról, de keményen! –parancsoltam a srácnak, és megtette. Szinte fájt, ahogy hirtelen felöklelt, belém nyomta tövig, megfogta a csípőmet, és hevesen baszni kezdett. Hatalmasakat lökött, egyre gyorsuló ritmusban, közben nagyokat csapott a fenekemre.

- Te kis kurva, ezt akarod? –és ezt akartam, hogy megüssön, hogy keményen basszon, hogy fájjon kicsit, hogy beleélvezzen a lucskos pinámba.

És nyomta, és lökte, nagyon erősen, a farka tocsogott a nedvességben, úgy éreztem, kitölt, hogy szétfeszít, hogy megöl a farkával, és mikor ez a gondolat eljutott az agyamig, hirtelen elélveztem, hevesen, gyorsan, csak egy lobbanás és ennyi.

Nem vettem észre, ő mikor élvezett el, mert még utána is nyomta dühödten, egészen bepörgött. Aztán kicsit szédülten állt, meglöktem, ő hátralépett, én meg bukót fel, szoknyát le, már pattantam is a motorra.

Lecsillapodva száguldottam hazafelé, a bőrülésen csúszkálva a farmerdzsekis srác kicsorgó nedveiben.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada